Punk and Disorderly!

Är det minsta man kan säga, south city locos tillsmmans med andra drog ner till härliga Berlin över en vecka inte för att lira utan för härja...

En felbokning och en massa exra dagar tack vare den, sova på hostel, bänkar, gräsmattor, och grusplan, tyska snutar som trakaserrar mig medan resten tittar på och skrattar, plus en fyllegubbe som ber mig sticka tillbaks till Afrika, Jag är från Latin Amerika Motherfucker! Öl, rom, ouzo och en skum jeltzin med bär smak, alkohol konsumptionen var minst sagt indsutriell, Blumchen i parken och massa massa trams!

Men orsaken var ju egentligen banden och festivalen... säger vi
Band till höger och vänster. Började med att kolla på tre spanska band på wild at heart. Vill minnas att dom var bra, varför eller hur vet jag inte, för sekunden jag äntligen kommer in (var på väg att inte bli insläppt) så tätnar dimman nåt så fruktansvärt.
Typ så här...


om nån känner igen dessa gossar så var det dom plus nå andra som var där... Good Times!



många dagar och många parker efter så befinner vi oss på plats, punk and disorderly första bandet vi glor på var the filaments, för er som inte känner till dom så kolla upp dom för er andra behövs inge ord, grymt bra musiker var det och en jävla röj! The varukers, Hitchcocks nåt skumt band och slutligen Cock Sparrer som avslut!
Vistelsen var hur bra som helst i Berlin när man väl fått bort bakfyllorna och nåt som måste lugnt göras om inom kort igen!
Vad mer än så kan man säga, finns mycket mer att skriva om men det låter jag vara oskrivet. Tills nästa inlägg (vilket är inom nån timme, måste lägga upp ny giggsen) Vi Hörs!

P.S.

Ni får titta på lite bilder från händelsen också så klart.

The Filaments

 
en av många mornar.


Peddo Bear, he's everywhere!


Taking a wiz... Vette fan vad simon gör.


och slutligen men inte minst, Parkhäng en Berlin natt. As gött!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0